"" Purple Area: God Jul

tisdag, december 22, 2009

God Jul

Alla underbara läsare, alla ni som är otroligt flitiga att ge kommentarer, alla som har skickat sms med god jul hälsning och alla ni som mailat eller skickat julkort - jag önskar er allihop - en riktigt God Jul!!


Några bilder på mitt kök lugnet före stormen, för nu ska här snart lagas mat och kokas knäck och... Idag har jag sprungit omkring med ett fat kuddmossa och några julrosor. Var passar dem bäst, på bordet, i köket, vid soffan ? - helt idiotiskt speciellt när man redan har massor av annat man behöver fixa innan julafton. Ibland försvinner på något underligt sätt praktiska jag med min planeringslista och så börjar jag med sånt här trams istället.

18 kommentarer:

Nilla sa...

God Jul! Ha en skön julhelg!

Malin sa...

God Jul till dig också. Vackert blev det i alla fall. Var det nu än hamnade till slut. :-)

Denise Kiggan sa...

Hope you have a wonderful Christmas! I have enjoyed your inspiring blog through the year! God Bless.

pudelflicka sa...

Hej, Tittar in varje gång du lägger ut ett inlägg och vill si att jag tycker om din blogg och fått många kreativa impulser. Tycker om ditt kök och din rena enkla dekoration.
God jul och gott nytt år.
Hälsningar från Hedvig

Anonym sa...

Du verkar ha ett fantastiskt vackert hem helt i min stil! Skulle gärna se mer bilder därifrån. Även ditt julpynt är helt i min smak. God Jul!

Sofia sa...

Vilket fint litet arrangemang du har gjort! God jul på dig! :)

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

God Jul! Vackert!

Hannele på Hisingen sa...

Mossan var fin, nästa år ska vi nog göra ett jullandskap med mitt barnbarn. Ha en skön julhelg.

Inspirera Mera sa...

Vilket fint arrangemang du har gjort. God Jul önskar Sandra på Inspirera Mera!

Mrs. b sa...

Ha ha, jag blev nyfiken på var den hamnade till slut. Fin var den i alla fall!

God Jul!

purple area sa...

Tack för alla goa snälla kommentarer, fatet hamnade i köket, som på den första bilden!

Proforma - Irene sa...

Precis så är jag också! Kan lägga mycket mer tid på det som jag kan ta senare och så blir det helt fel i planeringen... och stressigt!
Himla snyggt blev ditt fat i alla fall!
God Jul
Irene

Iris // Alla dagars kaos sa...

Hej! Jag kikar in och önskar dig och dina nära en riktigt god jul!


kram /iris

maytag dishwasher parts sa...

option u can buy a Maytag dishwasher parts on holiday to backup on your home &garden equipment

maytag dishwasher parts sa...

option u can buy a Maytag dishwasher parts on holiday to backup on your home &garden equipment

Gypsy Purple sa...

Wishing you a very merry Christmas, with lots of blessings--Gypsy Purple--Chamara

Ellas Inspiration sa...

Vill bara önska dig en riktigt mysig fortsättning på julhelgen!

Kram Karin

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Hoppas att julhelgen har varit bra så här långt - och att den fortsätter att vara mysig och fin!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...