"" Purple Area: Snyggt med randigt

måndag, april 05, 2010

Snyggt med randigt

Idag har jag lite datorproblem, eller rättare sagt stora problem.. för den dog, datorn alltså. Så nu sitter jag här på äldsta grabbens mac och försöker lista ut hur den funkar. Lyckades efter lite trixande få in två bilder som jag tycker är bra exempel på vad man kan göra med färg. Speciellt om man målar ränder. Snyggt med randigt brädgolv och även med hand målade lite operfekta ränder på väggen. Lägg märke till de två små byråerna i barnrummet som också har fått målade ränder på lådorna. Bilder från Living Etc.


5 kommentarer:

Malin sa...

Attans vad jobbigt det är när datorn lägger av. Då blir man allt påmind om hur beroende man faktiskt är...

Tjusiga ränder - både på längden och tvären. :-)

mariaemb. sa...

Hej,

Har just hittat till dig och blev så tagen över alla otroliga bilder du visar. Jag vill till London NU!!!

Hit kommer jag gärna igen!

Vänliga hälsningar
Maria

Splendid Willow sa...

Funkar bra för mig, då jag just är ute efter lite inspiration till lille Ville 2,5 år.

Återigen, vilka underbara bilder du fick ihop från London-resan. Vilken kavalkad av underbar design och inspiration.

Kram, Mon

Systrarna Hjertén sa...

Oj, vilket härlig golv!!! Håller just på att samla inspiration för att göra i ordning sonens rum...bra idé!
Mvh
Frida

Ylva sa...

Den där ABC-planschen är helt fantastisk. Har letat efter den men lyckades aldrig hitta tyvärr :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...