"" Purple Area: Premiärvisning av Kvänum

fredag, oktober 15, 2010

Premiärvisning av Kvänum

Igår var Linda och jag på premiärvisning av Kvänums nya lokaler på Östergatan i Malmö. Det var mycket folk, kändisar (Jonas Lindvall, skånefruar, MaxJenny Forslund, Stefan Eriksson m fl) och naturligtvis tjusiga kök. Trendgruppens Stefan Nilsson pratade om trender när det gäller kök. Tror att vi hört det förut - trä, rustikt, furu, bakning och odla grönsaker var några av ledorden... nytt och lite mer konkret var att Stefan spår att vi kommer att skippa matrummet framöver och börja äta i köket. Tid är vår nya lyx! Bilder från Living Like Linda, klicka in och kika på Lindas paparazzi bilder!


And now on swenglish... Linda and I was at the premiere of Kvänums new kitchen showroom in Malmö. Stefan Nilsson - trend guru in Sweden talked about new kitchen trends. Wood, rustic, baking, vegetables was what he talked about. Time is the new luxury. Images from Linda, take a look at the rest on her blog.

Missa inte att Charlotte på Hemmariket har börjat blogga på Spotlife, kika på hennes nya urtjusiga blogg. Ett inlägg om mitt hem finns också med. Känner mig väldigt trendig!

3 kommentarer:

[room] by sofie sa...

Var lite sugen på att gå, när det är Malmö och allt :) Vi kommer till Sverige idag (kalas o grjejer) och tänkte en stund åka en dag tidigare... Tack för rapporten! Ska kika in till Linda oxå!

Trevlig helg!
Kram SOfie

Holger Wästlund sa...

Tack för denna rapport från Kvänum! Jag har en sajt som enbart handlar om att bygga om kök och badrum och det är ju många som frågar om just Kvänumkök. Du är välkommen att besöka min sajt http://www.byggaom.se eller min blogg
http://www.byggaom.se/blogg
Hälsningar,
Holger

Holger Wästlund sa...

Tack för denna rapport från Kvänum! Jag har en sajt som enbart handlar om att bygga om kök och badrum och det är ju många som frågar om just Kvänumkök. Du är välkommen att besöka min sajt http://www.byggaom.se eller min blogg
http://www.byggaom.se/blogg
Hälsningar,
Holger

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...